Thursday, April 28, 2011

Haji .

today at sEkolah ada amali haji . kami bt haji secara praktikal . hoohoh . x bEtoi2 pon , sekurang2nya ada pengalaman mcm mana nk mengerjakan haji . yg terlibat form 4 n 5 . tapi yg form 4 Ehsan n Fatonah x terlibat cos depa ada explrace anti dadas . kElas 4 fatonah tu kElas aku laa . tapi aku x join dEpa . aku join amali jahi . aku sorang ja la . ahahahha . Aku xtually ta da kain Ihram . i borrow from my unclE laa , Abah Mansor . sEmalam lepas amek Iqa lepas tusyen , Lala bawak aku la p umah mak nk amek kain tu . hhehehhe . Ta sabo2 dah . kat sEkolah bt la semua pErkara2 yg org dok bt haji likE sa'ie , melontar , lari2 anak dari bukit Safa n Marwah . after that habis semua tuu , kami masuk dEwan E . dgr semua pasai bab haji nie la . 1 hari aku x masuk kelas . =) . Habis ceramah tu pukol 2 . hehehhe . pegi lEpak bilik kaunseling dgn Nadzmi . lEpak bkn buang masa . discus pasai kEm kepimpinan pengawas nie . cikgu Leeza suruh cari budak pengawas form5 . stay situ sampai balik . hahahahha .

1 comment: